*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • שאלות נפוצות

    • מה זה אימון קואוצ'ינג?

      תהליך קצר וממוקד שנועד לסגור פער בין מצב "מצוי" (הווה) ו"רצוי" (עתיד) בחייו של המתאמן, בנושא המטרה האימונית שהוא מגדיר. במסגרת התהליך תפקידו של המאמן לאסוף מהמתאמן את חומרי הגלם, למקד את הדילמה שלו, ולבנות איתו תוכנית פעולה להגשמת המטרה. אחריותו של המתאמן היא לאפשר דפוסי חשיבה ועשייה חדשים, הנרכשים במסגרת התהליך האימוני
    • מרגישים "תקועים", מה עושים?

      למאמן ישנם "כלי עבודה" שמאפשרים לו את מיקוד המתאמן בקושי שלו, חילוץ העוצמות הדרושות וכן אמצעים לסייע למתאמן לגלות מה נדרש לו כדי לצאת ממצב ה"תקיעות". ככל שהמתאמן יאפשר לעצמו להשתמש ולחוות כלים אלה, כך יוכל לצאת מה"תקיעות" לעשייה והרגשה טובה יותר.
    • מהו אורכו של האימון?

      תהליך אימוני לרוב מורכב מ-10 עד 15 מפגשים לכל היותר, אחת לשבוע. הסיבה לכך היא היותו ממוקד מטרה, ונעשן על אנרגיות של עשייה אחרת מזו שהמתאמן הורגל אליה בטרם החל בתהליך. כל מפגש אורך שעה ברוטו, אבל העבודה האמיתית של המתאמן היא בין מפגש למפגש - להגשים ולממש את המשימות שלקח על עצמו כדי לקדם את מטרותיו

      ישנם מתאמנים החווים פריצת דרך מוקדמת או כאלה המבקשים להאריך את התהליך האימוני כדי שהמאמן ימשיך ללוותם מעת לעת. בעניין זה אין "נכון" או "לא נכון", אלא מדובר בהרגשתו האישית של המתאמן, שהוא זה שבסופו של דבר מנהל את התהליך.
    • מהו אימון "טוב"?

      כל מתאמן קובע לעצמו מה ייחשב עבורו "אימון מוצלח" בהקשר למטרה האימונית שלו, ומה ייחשב "אימון פחות מוצלח". במי ובמה זה תלוי? בעיקר בקביעת יעד/מטרה ברי-השגה, ובמחויבות של המתאמן לעשות שינוי בחייו.
    • למי מתאים אימון קואו'צינג?

      לכל אדם שהוא שלם (בריא), יצירתי ואנרגטי המוכן לעשות שינוי בחייו. אימון מתאים גם לאנשים העומדים בצומת דרכים בחייהם, אך גם לאנשים שמבקשים לשדרג את חייהם בכל תחום ומוכנים לעשות לשם כך.
      אימון מתאים לאנשים חזקים, הניחנים בתכונות כמו אחריות, מחויבות ויצירתיות.
BizMakeBiz פותח ע"י