*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • ליאור רוזנטל - אימון לתקשורת אפקטיבית

    כבעלי עסקים עצמאיים כולנו נלהבים מהתחום בו בחרנו לעסוק, שהרי זו הפריבילגיה המדהימה לה אנחנו זוכים כמי שאינם מנוהלים על ידי אחרים. אך לא פעם יתברר לנו כי המקצוע האהוב שלנו, שבו אנחנו מרגישים חזקים ובטוחים, אינו מביא לנו את שורת הרווח המיוחלת. 
    כמי שעוסק בתפקידי כתיבה, עריכה והנחיה בכירים בעיתונות הארצית כבר 20 שנה (בין היתר בכלכליסט, מיקרוסופט, רדיו, טלויזיה, יעוץ תקשורת ועוד), רתמתי את הידע העצום שצברתי אל הכלים המאפשרים והאפקטיביים שקיבלתי מלימודי האימון שלי במכללת גומא. אני מציע לכם לעבור תהליך של אימון לתקשורת אפקטיבית, שבמהלכו תיחשפו לכלים שיעזרו לכם "לשגרר" (מהמילה שגריר) את עצמכם בצורה טובה ובטוחה יותר, כך שאנשי הנטוורקינג והלקוחות הפוטנציאליים יידעו טוב יותר למה דווקא בכם ובשירות שלכם כדאי להם לבחור. בנוסף, נמפה ביחד קהלי יעד רלונטיים כך שייחסך עבורכם זמן יקר והוצאות כספיות מיותרות על שיווק לא יעיל.

    כובע נוסף שאני חובש הוא התקשורת הבינאישית: בעבודה, במשפחה ובזוגיות. תהליך אימוני יעיל מקנה כלים נפלאים שמאפשרים לכם להיות מי שאתם בכל מערכת יחסים שאתם מנהלים, ולדעת להתמודד ממקום של חוזק בסיטואציות חברתיות/עסקיות/אישיות. אני אהיה שם כדי להקשיב, למקד, להכיל וכמובן לעודד, לפרגן ולהעצים אתכם!

    מילה לסיום: אימון הוא לא לאנשים חלשים! להיפך, אימון הוא לאנשים מחויבים, יצירתיים ואנרגטיים! כעצמאים, אני בטוח שכל אחד ואחת מאיתנו ניחנים בתכונות האלה

    מוזמנים לתאם איתי מפגש הכרות, וכמובן לספר עליי הלאה. המפגשים מתקיימים בתאום מראש באזור תל אביב והשרון. למרוחקים יותר ניתן לקיים אימונים בסקייפ


     
BizMakeBiz פותח ע"י